lunes, 26 de noviembre de 2012

LES CLASSES DE PRIMER SOM................


Els xiquets i xiquetes de 1r A som: Soufiane, Douae, Daniel Amaya, Fares, Fatima, Almudena, Ubai, Reichel, Larisa, Ivan, Hanaa, Daniel, Aya Fouati, Alejandro, El Mehdi, Mar, Aya Hahhouh, José, Amina, Carlos, Daniel Majercih, Maily, Tudor, Irene, Anuar, Raul i Mohamed.

 
 
 
Els xiquets i xiquetes de 1r B som: Moiz, Katerin, Amira, Hounaïda, Othman, Emilio, Nadia, Haytham, Adam, Aya, Soulaiman, Sabira, Alejandro, Anas, Angelina, Iziara, Moaad, Aiman, Sorin, Anastasia i Gabriel.

 


martes, 6 de noviembre de 2012

ELS JOCS OLÍMPICS

 

En primer es pretén que els xiquets i xiquetes aprenguen a partir del seu propi interés, i que conceben el procés Ensenyament-Aprenentatge com un joc en el qual ells són els protagonistes d'una investigació que ens durarà un període de temps.

A través del seu paper d'investigadors són capaços d'aprendre infinitat de nous conceptes per la seua pròpia iniciativa: Aquest és el nostre treball per Projectes.
Aquest trimestre els xiquets i xiquetes de primer han decidit investigar sobre els Jocs Olímpics: des dels Jocs Olímpics més antics fins als més moderns, hàbits saludables, alimentació sana, cultura de l'esforç i del treball per a aconseguir alguna cosa, afany de superació per les coses ben fetes, països de celebració dels Jocs Olímpics,............

Fins ara hem investigat sobre els Jocs Olímpics Antics, i a partir
 
d'ara comença una nova investigació: ELS JOCS OLÍMPICS
 
ACTUALS.



 
 
 
 
 
 

RACÓ DE RESOLUCIÓ DE CONFLICTES
Els conflictes són part de la vida dels més menuts i encara que semble mentida una gran font d'aprenentatge. L'important és aprendre a resoldre'ls. A través de la reflexió ajudem als nostres alumnes a fer d'un conflicte un nou aprenentatge. 

TREBALLEM  LES CAPACITATS BÀSIQUES
Aquest trimestre hem començat treballant la percepció visual, ja que un bon desenvolupament del funcionament visual perceptiu afavorirà la iniciació a la discriminació de fonemes i en conseqüència a la iniciació a la lectura.

Els exercicis visuals perceptius que treballen els alumnes i alumnes de primer reforcen i milloren el desenvolupament dels xiquets i xiquetes quant a les seves funcions del llenguatge sensorial- motora, capacitat d'integració i desenvolupament social emocional.

La percepció visual intervé en gairebé totes les accions que executem; la seva eficiència ajuda als xiquets i xiquetes a aprendre a llegir, a escriure, a usar l'ortografia, a realitzar operacions de càlcul i a desenvolupar les altres habilitats necessàries per a tenir èxit en la tasca escolar
 
Així treballem la percepció visual.................








 
 
 

lunes, 5 de noviembre de 2012

SOM BLOGGERS!



Aquest Blog ha estat creat amb una fi informativa i sobretot com un mitjà de comunicació entre l'escola i les famílies.
Mitjançant aquest Blog els pares, mares i famílies dels xiquets i xiquetes de primer curs d'Educació Primària del col.legi Ángel Esteban podran donar una ullada al dia a dia en l'escola mitjançant una xicoteta mostra d'allò que considerem més significatiu.
La informació que en aquest es presenta pot veure's modificada o ampliada temporalment. Aquest és el motiu pel qual no han de deixar de visitar-nos!
 A més a més,  el nostre objectiu últim és que els xiquets i xiquetes de primer inicien un camí en el qual al finalitzar l'etapa d'Educació Primària els dugue a un desenvolupament íntegre de la seua personalitat..... i en aquest camí estem TOTS: PARES, ALUMNES I COMUNITAT EDUCATIVA. SOM UN EQUIP!